Waarom kan ik geen bezorg- of ophaalmoment selecteren?
Vanwege toegenomen drukte kan het zijn dat bezorgmomenten vol zitten. Er zijn dus minder bezorg- en ophaalmomenten beschikbaar dan je van ons gewend bent. Natuurlijk vinden ook wij dit heel vervelend en werken we hard om onze bezorgcapaciteit uit te breiden.


Hoe zit het met de geldigheid van de aanbiedingen?
Onze aanbiedingen lopen per week. Indien je kiest voor een bezorg- of ophaalmoment buiten de actieperiode betaal je de reguliere prijs. Kijk dus goed naar het bezorg- of ophaalmoment dat je gekozen hebt, om te voorkomen dat de aanbiedingen zijn verlopen voordat je jouw bestelling ontvangt. Voor alle aanbiedingen geldt maximaal 6 folderartikelen per aanbieding per klant, tenzij anders aangegeven.


Waarom zie ik online geen actieprijzen bij producten?
Door de extreme drukte kan het helaas voorkomen dat alle ophaal- en bezorgmomenten voor de lopende week al vol zitten en je dus niet meer kunt profiteren van onze wekelijkse aanbiedingen. In dit geval zie je geen actieprijzen meer bij de producten. Onder de tab 'Aanbiedingen' kan je nog wel gewoon de folder inzien voor aankopen in de winkel. 


Ik ben iets vergeten! Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw online bestelling na het plaatsen te wijzigen.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?
Voor vragen over jouw geplaatste bestelling kun je het beste contact opnemen met de winkel die jouw bestelling komt bezorgen. Op de orderbevestigingsmail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.


Ik wil graag mijn boodschappen tot in de keuken geleverd hebben. Kan dat?
Vanwege de maatregelen vanuit het RIVM brengen wij de boodschappen tijdelijk tot aan de voordeur i.p.v. tot in de keuken. In geval van hulpbehoevende klanten kan hierin worden afgeweken. Neem hiervoor contact op met de winkel die jouw bestelling bezorgt. Daarnaast vragen we je fysiek contact te vermijden door afstand te bewaren bij het afrekenen aan de deur


Wanneer komen er weer nieuwe bezorg- of ophaalmomenten beschikbaar?
We raden je aan om de website in de gaten te houden. Er komen dagelijks om 09.00 uur nieuwe bezorgmomenten beschikbaar. Deze zijn zichtbaar in de winkelmand. Ook raden we je aan om eerst te kijken of er een bezorg- of ophaalmoment beschikbaar is, voordat je jouw bestelling plaatst.


Mijn bestelling zou vandaag bezorgd worden, maar de bezorger is nog steeds niet geweest. Wat nu?
Door de vele bestellingen die momenteel bezorgd worden, kan het voorkomen dat bezorgers eerder of later komen dan het afgestemde tijdvak. We doen onze best om jouw bestelling op het door jouw gewenste moment af te leveren.


Mijn bestelling is niet compleet. Hoe komt dat?
Door de enorme drukte kan het voorkomen dat je misgrijpt op bepaalde producten, waardoor je bestelling niet compleet is. We werken hard om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo compleet mogelijk ontvangt. Daarnaast zijn er bepaalde producten tijdelijk niet leverbaar. Bekijk deze pagina (link plaatsen nog) om te zien om welke producten het gaat.


Ik zie dat een andere winkel mijn bestelling bezorgt. Klopt dit wel?
Tijdens deze drukke periode kan de winkel waar je bestelt afwijken van de winkel die jouw bestelling bezorgt. We werken zoveel mogelijk samen om al je boodschappen bij jou thuis bezorgd te krijgen.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?
Voor vragen over jouw geplaatste bestelling kun je het beste contact opnemen met de winkel die jouw bestelling komt bezorgen. Op de orderbevestigings-mail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.


Waarom kan ik bij sommige producten bijvoorbeeld maar 2 stuks selecteren?
In verband met de toenemende vraag zijn de aankoop van onderstaande artikelen tijdelijk gelimiteerd tot 2 stuks per klant. Dit geldt in de winkel en bij een online bestelling. We willen de beschikbare producten zo eerlijk mogelijk verdelen onder al onze klanten.


Wat kost het om mijn boodschappen te laten bezorgen?
Het laten bezorgen van boodschappen kost 4,99. Voor bestellingen boven de 70 euro betaal je geen bezorgkosten. 


Op welke tijdstippen kan ik mijn boodschappen laten bezorgen?
De bezorgtijdstippen verschillen per winkel. Wanneer je jouw Coop selecteert, zie je op welke tijden deze winkel bezorgt.


Hoe worden mijn boodschappen geleverd?

De boodschappen worden geleverd in statiegeldhoudende kratten. Voor een krat betaal je 4 euro, die je tegen inlevering van het krat weer terugkrijgt. Bij levering weten we hoeveel kratten de bestelling bevat en worden de kratten in rekening gebracht.


Krijg ik een kassabon en/of factuur van mijn bestelling?
Bij de levering van je bestelling ontvang je altijd een kassabon. Zakelijke klanten die op rekening betalen, ontvangen daarnaast ook een wekelijkse factuur.


Moet ik een legitimatiebewijs tonen bij levering wanneer ik alcohol of tabak heb besteld?
Wanneer je jonger bent dan 25 jaar, vragen we bij de levering van alcohol en tabak om je legitimatiebewijs. Wanneer je jonger bent dan 18 jaar, zijn we genoodzaakt deze boodschappen mee terug te nemen.


Wat moet ik doen wanneer ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een product?
Neem als je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product contact op met de Coop-vestiging die jouw producten heeft bezorgd. De winkel biedt je een passende oplossing.


Kan ik contant betalen wanneer ik mijn boodschappen laat bezorgen?
Het is niet mogelijk om contant te betalen bij onze chauffeurs. Je kunt betalen door te pinnen. Zakelijke klanten kunnen daarnaast ook via een factuur betalen. Neem hiervoor contact op met jouw Coop.


Is er een minimum bestelbedrag voor het bezorgen van boodschappen?
Het minimum bestelbedrag bij Coop voor het bezorgen van boodschappen is € 40,-. Dit is exclusief bezorgkosten.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn boodschappen bezorgd worden?
Er wordt bij het bevestigen van de bestelling een duidelijk bezorgblok gekozen. De leverende winkel gaat er vanuit dat hier rekening mee wordt gehouden. Als je toch niet thuis bent op het moment van bezorging dan worden de boodschappen weer mee terug naar de winkel genomen.


Kan ik bij de levering van mijn boodschappen statiegeldartikelen en lege kratten inleveren?
Bij de levering van jouw boodschappen kun je door Coop geleverde lege bierkratten en lege statiegeldflessen inleveren. Het statiegeldbedrag verrekenen we direct met het orderbedrag.


Worden mijn bestelde boodschappen geleverd uit de winkel of uit een magazijn?
Jouw boodschappen worden geleverd door de door jou gekozen supermarkt.


Zijn mijn bestelde boodschappen wel vers?
Jouw boodschappen worden geleverd door de door jou gekozen supermarkt. Deze winkel krijgt dagelijks verse producten geleverd, zoals melk, brood, vlees en groente. Alle producten hebben bij ontvangst de maximale houdbaarheidsdatum.


Bezorgt Coop ook boodschappen op mijn adres?
Selecteer in de winkelmand een Coop bij jou in de buurt om te zien of deze winkel ook bij jou bezorgt.


Hoe kan ik mijn bestelde boodschappen betalen?
Afhaalbestellingen kun je in de winkel contant of door te pinnen betalen. Wanneer je online boodschappen bestelt en deze laat bezorgen, kun je betalen door te pinnen. Zakelijke klanten hebben daarnaast de mogelijkheid om op rekening te betalen.