Welke maatregelen nemen jullie om het virus tegen te gaan?
Coop neemt haar maatschappelijke verantwoordelijkheid en volgt strikt alle richtlijnen van het RIVM en de overheid. Daarom geldt een aantal hygiënemaatregelen in onze winkels, waaronder een maximaal aantal klanten in de winkel, de 1,5 meter afstand die wordt aangeduid met vloerstickers en posters, schermen bij de kassa’s en het voorverpakken van verse broodjes. Bovendien heeft iedere winkel een hygiënemedewerker, te herkennen aan het gele hesje. Hij/zij richt zich op onder andere het extra schoonmaken van de handvatten, pinautomaten en zelfscanners. Bekijk alle maatregelen hier:


Volgens het deurbeleid mag er maar 1 klant per 10m2 in de winkel zijn, hoe doe ik dat met kinderen?
Voor kinderen onder de 12 jaar en begeleiders geldt een uitzondering op deze regel. Je mag je jonge kind dus meenemen en ook als je begeleiding nodig hebt om onze winkel te bezoeken, is dat toegestaan.


Zijn jullie openingstijden veranderd vanwege de huidige omstandigheden?
Nee, in principe zijn al onze winkels op de reguliere tijden open. Kijk voor actuele informatie van jouw Coop supermarkt hier.


Er zijn geen winkelwagentjes/rolmandjes meer beschikbaar, wat nu?
Bij al onze winkels geldt dat er zoveel winkelwagentjes/rolmandjes beschikbaar zijn, als het aantal klanten dat tegelijk binnen mag zijn. Als deze op zijn, vragen we je dus even buiten te wachten.


Worden winkelwagentjes door jullie schoongemaakt?
In elke winkel zetten we een hygiënemedewerker in, te herkennen aan het gele hesje. Hij/zij richt zich op onder andere het extra schoonmaken van de handgrepen van winkelwagens, handgrepen van het vriesvak, pinautomaten en zelfscanners.

Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen

Waarom kan ik geen bezorg- of ophaalmoment selecteren?
Vanwege toegenomen drukte kan het zijn dat bezorgmomenten vol zitten. Er zijn dus minder bezorg- en ophaalmomenten beschikbaar dan je van ons gewend bent. Natuurlijk vinden ook wij dit heel vervelend en werken we hard om onze bezorgcapaciteit uit te breiden.


Hoe zit het met de geldigheid van de aanbiedingen?
Onze aanbiedingen lopen per week. Indien je kiest voor een bezorg- of ophaalmoment buiten de actieperiode betaal je de reguliere prijs. Kijk dus goed naar het bezorg- of ophaalmoment dat je gekozen hebt, om te voorkomen dat de aanbiedingen zijn verlopen voordat je jouw bestelling ontvangt. Voor alle aanbiedingen geldt maximaal 6 folderartikelen per aanbieding per klant, tenzij anders aangegeven.


Waarom zie ik online geen actieprijzen bij producten?
Door de extreme drukte kan het helaas voorkomen dat alle ophaal- en bezorgmomenten voor de lopende week al vol zitten en je dus niet meer kunt profiteren van onze wekelijkse aanbiedingen. In dit geval zie je geen actieprijzen meer bij de producten. Onder de tab 'Aanbiedingen' kan je nog wel gewoon de folder inzien voor aankopen in de winkel. 


Ik ben iets vergeten! Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw online bestelling na het plaatsen te wijzigen.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?
Voor vragen over jouw geplaatste bestelling kun je het beste contact opnemen met de winkel die jouw bestelling komt bezorgen. Op de orderbevestigingsmail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.

Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen over online bestellen