Onze maatregelen in de winkel

Coop neemt haar maatschappelijke verantwoordelijkheid en volgt strikt alle richtlijnen van het RIVM en de overheid. Ook hebben we extra aandacht voor de hygiëne in onze winkels.

  • Medewerkers wassen hun handen regelmatig.
  • We hoesten en niezen in de binnenkant van de elleboog.
  • We geven elkaar geen hand en vermijden ieder fysiek contact door minimaal 1,5 meter afstand te houden.
  • Onze kassa’s zijn voorzien van schermen om fysiek contact tussen klanten en caissières tot een minimum te beperken.
  • We vragen onze klanten zoveel mogelijk te pinnen. Bij contante betaling wordt gevraagd het geld op de toonbank te leggen om fysiek contact te vermijden.
  • Door middel van posters en vloerstickers wijzen we onze klanten op de geldende hygiënemaatregelen.
  • Koffiecorners, kidscorners en zithoeken zijn gesloten. Kinderwinkelwagentjes zijn tijdelijk niet beschikbaar.
  • We hanteren een deurbeleid van max. 1 klant per 10m2 in de winkel. Hoeveel klanten dit precies zijn, verschilt per winkel. Dit wordt bij de ingang van jouw Coop supermarkt aangegeven. Kinderen onder de 12 jaar en begeleiders vormen een uitzondering, zij mogen mee naar binnen als dat nodig is.
  • Het gebruik van een winkelwagentje of rolmandje is verplicht voor iedere klant. Er zijn zoveel winkelwagentjes/rolmandjes beschikbaar als het maximaal aantal toegestane klanten. Zijn ze niet meer beschikbaar? Wacht dan buiten.
  • Online bestellingen worden tot aan de deur bezorgd.
  • Vanzelfsprekend blijven medewerkers met klachten als hoesten/verkoudheid thuis.

We rekenen op je begrip en medewerking en hopen dat jij ook in onze winkels de richtlijnen volgt. Op deze manier doen we allemaal het maximale om verdere verspreiding van het virus te voorkomen en ieders gezondheid te beschermen.

Thuis lekker voor elkaar

Voorraad op peil

Onze distributiecentra liggen vol met al jouw favoriete boodschappen voor de dagelijkse maaltijd. Toch kan het door extreme drukte in onze fysieke winkels en online voorkomen dat je misgrijpt op een product of langer moet wachten dan gewoonlijk. Onze excuses hiervoor. Al onze medewerkers werken keihard om alle voorraad op peil te houden en jou zo goed mogelijk te helpen. We merken dat hier veel begrip voor is, bedankt daarvoor! 

Voorraad op peil

Waarom kan ik geen bezorg- of ophaalmoment selecteren?
Vanwege toegenomen drukte kan het zijn dat bezorgmomenten vol zitten. Er zijn dus minder bezorg- en ophaalmomenten beschikbaar dan je van ons gewend bent. Natuurlijk vinden ook wij dit heel vervelend en werken we hard om onze bezorgcapaciteit uit te breiden.


Hoe zit het met de geldigheid van de aanbiedingen?
Onze aanbiedingen lopen per week. Indien je kiest voor een bezorg- of ophaalmoment buiten de actieperiode betaal je de reguliere prijs. Wanneer alle tijdvakken van de lopende aanbiedingsweek vol zitten, Kijk dus goed naar het bezorg- of ophaalmoment dat je gekozen hebt, om te voorkomen dat de aanbiedingen niet geldig zijn bij uitlevering. Voor alle aanbiedingen geldt maximaal 6 folderartikelen per aanbieding per klant, tenzij anders aangegeven. 


Waarom zie ik online geen actieprijzen bij producten?
Door de extreme drukte kan het helaas voorkomen dat alle ophaal- en bezorgmomenten voor de lopende week al vol zitten en je dus niet meer kunt profiteren van onze wekelijkse aanbiedingen. In dit geval zie je geen actieprijzen meer bij de producten. Onder de tab 'Aanbiedingen' kan je nog wel gewoon de folder inzien voor aankopen in de winkel. 


Ik ben iets vergeten! Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw online bestelling na het plaatsen te wijzigen.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?
Voor vragen over jouw geplaatste bestelling kun je het beste contact opnemen met de winkel die jouw bestelling komt bezorgen. Op de orderbevestigingsmail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.


Ik wil graag mijn boodschappen tot in de keuken geleverd hebben. Kan dat?
Vanwege de maatregelen vanuit het RIVM brengen wij de boodschappen tijdelijk tot aan de voordeur i.p.v. tot in de keuken. In geval van hulpbehoevende klanten kan hierin worden afgeweken. Neem hiervoor contact op met de winkel die jouw bestelling bezorgt. Daarnaast vragen we je fysiek contact te vermijden door afstand te bewaren bij het afrekenen aan de deur

Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen over online bestellen