Informatie over online bestellen

Beste klant,

Het is momenteel extra druk op coop.nl. Hierdoor kan het voor komen dat niet alles uit je bestelling geleverd kan worden en bezorg- en ophaalmomenten eerder vol zitten dan je van ons gewend bent. Excuses daarvoor. Al onze medewerkers werken keihard om de schappen gevuld te houden en jou zo goed mogelijk te helpen. Zowel in onze winkels, als in de distributiecentra, bij onze transporteurs en achter de schermen. 

Wij hopen op jouw begrip; alvast hartelijk bedankt!
Coop - Samen maak je 't verschil

Overige info & maatregelen

  • Door de drukte op coop.nl kan het zijn dat bezorg- en ophaalmomenten eerder vol zitten dan je van ons gewend bent. Zorg dat je tijdig je bestelling plaatst om op het voor jou gewenste moment geleverd te krijgen. 
  • Online bestellingen worden tot aan de deur bezorgd en we vermijden fysiek contact met de bezorger door afstand te bewaren bij het afrekenen aan de deur.
  • Tussen 20.00 uur en 07.00 uur wordt geen alcohol verkocht of bezorgd. Houd hier rekening mee bij de keuze voor een bezorg-/ophaalmoment. Bestel dus geen alcohol indien je keuze uitgaat naar het tijdvak 19.00 tot 21.00 uur. Bij bestellingen voor dit tijdvak worden de bestelde alcoholische producten niet uitgeleverd of kan het voorkomen dat de gehele bestelling geannuleerd wordt.
  • Het is helaas niet mogelijk je online bestelling na plaatsing te wijzigen.
Online bestellen info

Waarom kan ik geen bezorg- of ophaalmoment selecteren?
Vanwege toegenomen drukte kan het zijn dat bezorg- en ophaalmomenten eerder vol zitten dan je van ons gewend bent. Natuurlijk vinden ook wij dit heel vervelend en werken we hard om onze bezorgcapaciteit uit te breiden.


Hoe zit het met de geldigheid van de aanbiedingen?
Onze aanbiedingen lopen per week. Indien je kiest voor een bezorg- of ophaalmoment buiten de actieperiode betaal je de reguliere prijs. Wanneer alle tijdvakken van de lopende aanbiedingsweek vol zitten, Kijk dus goed naar het bezorg- of ophaalmoment dat je gekozen hebt, om te voorkomen dat de aanbiedingen niet geldig zijn bij uitlevering. Voor alle aanbiedingen geldt maximaal 6 folderartikelen per aanbieding per klant, tenzij anders aangegeven. 


Waarom zie ik online geen actieprijzen bij producten?
Door de extreme drukte kan het helaas voorkomen dat alle ophaal- en bezorgmomenten voor de lopende week al vol zitten en je dus niet meer kunt profiteren van onze wekelijkse aanbiedingen. In dit geval zie je geen actieprijzen meer bij de producten. Onder de tab 'Aanbiedingen' kan je nog wel gewoon de folder inzien voor aankopen in de winkel. 


Ik ben iets vergeten! Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw online bestelling na het plaatsen te wijzigen.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?
Voor vragen over jouw geplaatste bestelling kun je het beste contact opnemen met de winkel die jouw bestelling komt bezorgen. Op de orderbevestigingsmail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.


Ik wil graag mijn boodschappen tot in de keuken geleverd hebben. Kan dat?
Vanwege de maatregelen vanuit het RIVM brengen wij de boodschappen tijdelijk tot aan de voordeur i.p.v. tot in de keuken. In geval van hulpbehoevende klanten kan hierin worden afgeweken. Neem hiervoor contact op met de winkel die jouw bestelling bezorgt. Daarnaast vragen we je fysiek contact te vermijden door afstand te bewaren bij het afrekenen aan de deur

Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen over online bestellen

  • Gratis bezorgen boven de €70 wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.
  • Voor online bestellen geldt een minimale bestelwaarde van 40 euro.
  • Je betaalt de online bestelling wanneer je deze ophaalt of op het moment van bezorgen. Bij bezorging kan er enkel gepind worden. Bij de keuze voor ophalen in de winkel kan er zowel contant als per pin betaald worden.
  • Wanneer wicht artikelen besteld worden (zoals vlees, groenten en fruit) kan de uiteindelijke kassabon iets afwijken van de orderbevestiging. Dit is afhankelijk van het beschikbare gewicht van deze producten in de winkel.
  • Voor het doorvoeren van wijzigingen op een geplaatste bestelling kan telefonisch contact met de leverende winkel opgenomen worden. Let op! Dit kan een andere winkel zijn dan waar je besteld hebt. 
  • Meer informatie over online boodschappen doen.