Informatie over online bestellen

Beste klant,

Het is momenteel extreem druk in onze winkels. Ook online. Hierdoor kan het voorkomen dat je misgrijpt op je favoriete product, of dat het niet direct lukt om een online bestelling te plaatsen. Excuses daarvoor. Al onze medewerkers werken keihard om de schappen gevuld te houden en jou zo goed mogelijk te helpen. Zowel in onze winkels, als in de distributiecentra, bij onze transporteurs en achter de schermen. 

Wij hopen op jouw begrip; alvast hartelijk bedankt!
Coop - Samen maak je 't verschil

Overige info & maatregelen

  • Er is een beperkt aantal bezorgmomenten beschikbaar. Natuurlijk vinden ook wij dit heel vervelend en werken we hard om dit uit te breiden!
  • Bezorgers kunnen eerder of later komen dan het afgestemde tijdvak.
  • Voor sommige producten in groepen als b.v. groentenconserven, afbakbrood en sanitaire papierwaren geldt: max. 2 per persoon. Zo verdelen we alles zo eerlijk mogelijk.
  • Tijdens deze drukke periode kan de winkel waar je bestelt afwijken van de winkel die jouw bestelling bezorgt. In de orderbevestiging vind je terug welke winkel jouw order uitlevert. Daar kun je tevens terecht voor vragen of annuleringen. We werken zoveel mogelijk samen om al je boodschappen bij jou thuis bezorgd te krijgen.
  • Online bestellingen worden tot aan de deur bezorgd en we vermijden fysiek contact met de bezorger door afstand te bewaren bij het afrekenen aan de deur.
  • Het is helaas niet mogelijk je online bestelling na plaatsing te wijzigen.
Online bestellen info

Waarom kan ik geen bezorg- of ophaalmoment selecteren?
Vanwege toegenomen drukte kan het zijn dat bezorgmomenten vol zitten. Er zijn dus minder bezorg- en ophaalmomenten beschikbaar dan je van ons gewend bent. Natuurlijk vinden ook wij dit heel vervelend en werken we hard om onze bezorgcapaciteit uit te breiden.


Hoe zit het met de geldigheid van de aanbiedingen?
Onze aanbiedingen lopen per week. Indien je kiest voor een bezorg- of ophaalmoment buiten de actieperiode betaal je de reguliere prijs. Wanneer alle tijdvakken van de lopende aanbiedingsweek vol zitten, Kijk dus goed naar het bezorg- of ophaalmoment dat je gekozen hebt, om te voorkomen dat de aanbiedingen niet geldig zijn bij uitlevering. Voor alle aanbiedingen geldt maximaal 6 folderartikelen per aanbieding per klant, tenzij anders aangegeven. 


Waarom zie ik online geen actieprijzen bij producten?
Door de extreme drukte kan het helaas voorkomen dat alle ophaal- en bezorgmomenten voor de lopende week al vol zitten en je dus niet meer kunt profiteren van onze wekelijkse aanbiedingen. In dit geval zie je geen actieprijzen meer bij de producten. Onder de tab 'Aanbiedingen' kan je nog wel gewoon de folder inzien voor aankopen in de winkel. 


Ik ben iets vergeten! Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw online bestelling na het plaatsen te wijzigen.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?
Voor vragen over jouw geplaatste bestelling kun je het beste contact opnemen met de winkel die jouw bestelling komt bezorgen. Op de orderbevestigingsmail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.


Ik wil graag mijn boodschappen tot in de keuken geleverd hebben. Kan dat?
Vanwege de maatregelen vanuit het RIVM brengen wij de boodschappen tijdelijk tot aan de voordeur i.p.v. tot in de keuken. In geval van hulpbehoevende klanten kan hierin worden afgeweken. Neem hiervoor contact op met de winkel die jouw bestelling bezorgt. Daarnaast vragen we je fysiek contact te vermijden door afstand te bewaren bij het afrekenen aan de deur

Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen over online bestellen

  • Gratis bezorgen boven de €70 wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.
  • Voor online bestellen geldt een minimale bestelwaarde van 40 euro.
  • Je betaalt de online bestelling wanneer je deze ophaalt of op het moment van bezorgen. Bij bezorging kan er enkel gepind worden. Bij de keuze voor ophalen in de winkel kan er zowel contant als per pin betaald worden.
  • Wanneer wicht artikelen besteld worden (zoals vlees, groenten en fruit) kan de uiteindelijke kassabon iets afwijken van de orderbevestiging. Dit is afhankelijk van het beschikbare gewicht van deze producten in de winkel.
  • Voor het doorvoeren van wijzigingen op een geplaatste bestelling kan telefonisch contact met de winkel opgenomen worden.
  • Meer informatie over online boodschappen doen.