
Luisterpanel FAQ
Heb je een vraag over het luisterpanel?
Het Luisterpanel is het online klantenpanel van Coop. Heb je een vraag over het Luisterpanel? Kijk dan of deze bij onze veelgestelde vragen staat. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Houdt Coop rekening met mijn privacy?
We respecteren jouw privacy. Jouw gegevens (zoals je e-mailadres) worden uitsluitend gebruikt om je uit te nodigen voor een onderzoek. We geven deze niet door aan derden en gebruiken ze ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens de onderzoeken blijven altijd anoniem.Kan iedereen lid worden van het Luisterpanel?
Ja, iedereen die klant is bij Coop kan lid worden van het Luisterpanel.Ik heb me aangemeld. Hoe gaat het nu verder?
Direct nadat je je hebt aangemeld, ontvang je een bevestigingsmail met een link naar de inlogpagina. Hier kan je inloggen met het e-mailadres en wachtwoord dat je zelf hebt opgegeven. Op de profielpagina kan je eventueel je persoonlijke gegevens aanpassen. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij je doelgerichter benaderen. Zo vallen we je niet lastig met onderzoeken die niet voor jou van belang zijn.Ik heb mij ingeschreven voor het Coop Luisterpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?
Er zijn een aantal mogelijke oorzaken:- Je hebt jouw gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Op jouw profielpagina kun je enkele aanvullende gegevens over jezelf invullen, zoals je leeftijd. Wanneer je dit doet, heb je een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Voor de meeste onderzoeken wordt namelijk een selectie gemaakt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
- Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld wonen in bepaalde regio of een bepaalde leeftijd hebben).
- Wanneer je nog nooit een uitnodiging voor deelname hebt ontvangen, vragen we je het e-mailadres dat je bij jouw inschrijving hebt opgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typfout gemaakt of heb je inmiddels een ander e-mailadres. Je kunt jouw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen en aanpassen op je MijnCoop-pagina.
- Wellicht worden e-mails tegen gehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres vanaf het domein 'mwm2.nl'. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt en wordt opgenomen als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail.