Veelgestelde vragen over online bestellen

Op deze pagina vind je algemene vragen over online bestellen. Wil je meer weten over een specifiek onderwerp? Gebruik dan onderstaand menu:

 


Waarom kan ik geen bezorg- of ophaalmoment selecteren?
Vanwege toegenomen drukte kan het zijn dat bezorgmomenten vol zitten. Er zijn dus minder bezorg- en ophaalmomenten beschikbaar dan je van ons gewend bent. Natuurlijk vinden ook wij dit heel vervelend en werken we hard om onze bezorgcapaciteit uit te breiden.


Hoe zit het met de geldigheid van de aanbiedingen?
Onze aanbiedingen lopen per week. Indien je kiest voor een bezorg- of ophaalmoment buiten de actieperiode betaal je de reguliere prijs. Kijk dus goed naar het bezorg- of ophaalmoment dat je gekozen hebt om te voorkomen dat de aanbiedingen zijn verlopen voordat je jouw bestelling ontvangt. Voor alle aanbiedingen geldt maximaal 6 folderartikelen per aanbieding per klant, tenzij anders aangegeven.


Waarom zie ik online geen actieprijzen bij producten?
Door de drukte kan het helaas voorkomen dat alle ophaal- en bezorgmomenten voor de lopende week al vol zitten en je dus niet meer kunt profiteren van onze wekelijkse aanbiedingen. In dit geval zie je geen actieprijzen meer bij de producten. Onder de tab 'Aanbiedingen' kan je nog wel gewoon de folder inzien voor aankopen in de winkel.


Ik ben iets vergeten! Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw online bestelling na het plaatsen te wijzigen.


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?
Voor vragen over jouw geplaatste bestelling kun je het beste contact opnemen met de winkel die jouw bestelling komt bezorgen. In de orderbevestigingsmail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.


Wanneer komen er weer nieuwe bezorg- of ophaalmomenten beschikbaar?
We raden je aan om de website in de gaten te houden. Er komen dagelijks om 09.00 uur nieuwe bezorgmomenten beschikbaar. Deze zijn zichtbaar in de winkelmand. Ook raden we je aan om eerst te kijken of er een bezorg- of ophaalmoment beschikbaar is, voordat je jouw bestelling plaatst.


Hoe worden mijn boodschappen geleverd?
De boodschappen worden geleverd in statiegeldhoudende kratten. Voor een krat betaal je 4 euro, die je tegen inlevering van de krat weer terugkrijgt. Bij levering weten we hoeveel kratten de bestelling bevat en worden de kratten in rekening gebracht.


Krijg ik een kassabon en/of factuur van mijn bestelling?
Bij de levering van je bestelling ontvang je altijd een kassabon. Zakelijke klanten die op rekening betalen, ontvangen daarnaast ook een wekelijkse factuur.


Moet ik een legitimatiebewijs tonen bij levering wanneer ik alcohol of tabak heb besteld?
Wanneer je jonger bent dan 25 jaar, vragen we bij de levering van alcohol en tabak om je legitimatiebewijs. Wanneer je jonger bent dan 18 jaar, zijn we genoodzaakt deze boodschappen mee terug te nemen.


Wat moet ik doen wanneer ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een product?
Neem als je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product contact op met de Coop die jouw producten heeft bezorgd. De winkel biedt je een passende oplossing. In de orderbevestigingsmail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.


Kan ik bij de levering van mijn boodschappen statiegeldartikelen en lege kratten inleveren?
Bij de levering van jouw boodschappen kun je door Coop geleverde lege bierkratten en lege statiegeldflessen inleveren. Het statiegeldbedrag verrekenen we direct met het orderbedrag.


Worden mijn bestelde boodschappen geleverd uit de winkel of uit een magazijn?
Jouw boodschappen worden geleverd door de door jou gekozen supermarkt.


Zijn mijn bestelde boodschappen wel vers?
Jouw boodschappen worden geleverd door de door jou gekozen supermarkt. Deze winkel krijgt dagelijks verse producten geleverd, zoals melk, brood, vlees en groente. Alle producten hebben bij ontvangst de maximale houdbaarheidsdatum.


Mijn bestelling is niet compleet. Hoe komt dat?
Door de drukte kan het voorkomen dat je misgrijpt op bepaalde producten, waardoor je bestelling niet compleet is. We werken hard om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo compleet mogelijk ontvangt. 


Hoe kan het dat het totaalbedrag van mijn boodschappenlijst verschilt van het bedrag dat ik daadwerkelijk moet afrekenen?
Het verschil kan worden veroorzaakt door kleine verschillen in het gewicht van artikelen zoals vlees, groenten en fruit. Ook kunnen prijsverschillen ontstaan als er prijswijzigingen in de winkel plaatsvinden tussen het moment van bestellen en het verzamelen van jouw order.


Hoe plaats ik een herhaalbestelling?
Je plaatst een herhaalbestelling door naar MijnCoop te gaan en daar een van de bestellingen die je in het verleden hebt gedaan te openen. Klik onderaan op de button ‘opnieuw bestellen’. Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de check-out, waar je jouw bestelling af kunt ronden.


Hoe kan het dat als ik een herhaalbestelling doe via “mijn bestelgeschiedenis” sommige producten niet in mijn winkelmandje worden geplaatst?
Als een product inmiddels niet meer in het assortiment is of als het product niet door de door jouw gekozen Coop winkel wordt aangeboden, worden deze niet in het winkelmandje geplaatst.


Kan ik ook koopzegels sparen wanneer ik online boodschappen bestel?
Ja dat kan, maar alleen als je een particuliere klant bent. Vermeld dat je koopzegels wilt kopen door tijdens het bestellen een opmerking toe te voegen onder het kopje opmerkingen.


Kan ik ook actiezegels sparen wanneer ik online boodschappen bestel?
Ja dat kan, maar alleen als je een particuliere klant bent. Vermeld dat je actiezegels wilt ontvangen door tijdens het bestellen een opmerking toe te voegen onder het kopje opmerkingen.