Waarom is Cooponline.nl veranderd in Coop.nl?
Door over te stappen van CoopOnline.nl naar Coop.nl, kunnen we jou nog meer gebruiksgemak bieden. Je vindt bijvoorbeeld eenvoudiger de informatie en producten die je zoekt.


Ik kan het product dat ik wil bestellen niet vinden. Wat moet ik doen?
Je kunt het product met behulp van de zoekmachinefunctie opzoeken of door via Productgroepen de juiste groep te selecteren. Kun je het product nog steeds niet vinden? Neem dan contact op met jouw Coop-winkel.


Zijn alle producten uit de winkel online verkrijgbaar?
Ja, alle producten die in jouw Coop-winkel staan, zijn ook online bij deze winkel te vinden.


Is de online productprijs gelijk aan de winkelprijs?
Ja, de productprijs die je online betaalt is hetzelfde als in de winkel.


Zijn er kosten verbonden aan het online bestellen?
Ja, aan het plaatsen van een online bestelling zijn kosten verbonden. Je betaalt € 2,99 wanneer je de bestelling ophaalt in de winkel en € 4,99 als je deze laat bezorgen.


Kan ik een reeds geplaatste bestelling nog aanpassen?
Om een geplaatste bestelling aan te passen, kan je contact opnemen met jouw Coop-winkel. De winkel kan je vertellen of dit nog mogelijk is.


Hoe verwijder ik producten uit mijn winkelwagen?
Ga naar Winkelwagen. Op deze pagina kun je door op het kruisje te klikken producten uit je winkelwagen verwijderen.


Kan ik de producten in mijn winkelwagen opslaan?
Ja dat kan. Daarnaast kun je ook producten uit een vorige order bestellen.


Hoe kan ik aangeven wanneer ik mijn bestelling wil ophalen?
Tijdens het bestellen kun je bij de check-out aangeven wanneer je jouw bestelling op wilt komen halen.


Kan ik een reeds geplaatste bestelling nog annuleren?
Het is niet mogelijk om een geplaatste bestelling online te annuleren. Neem hiervoor contact op met jouw Coop-winkel.


Waar kan ik mijn eerder geplaatste bestellingen terugvinden?
Je kunt eerder geplaatste bestellingen terugvinden onder Mijn orders op MijnCoop.


Kan ik mijn bestelling ook telefonisch of via e-mail doorgeven?
Nee, dit is niet mogelijk.


Is mijn bestelling goed aangekomen?
Wanneer je een orderbevestiging van Coop hebt ontvangen, kun je er vanuit gaan dat de bestelling is goedgekeurd.


Wat is de minimale orderwaarde voor een online bestelling?
Wanneer je de bestelling ophaalt of laat bezorgen geldt een minimale orderwaarde van € 40,-. Dit is exclusief ophaal- of bezorgkosten.


Gelden aanbiedingen ook wanneer ik mijn boodschappen online bestel?
Wanneer je online boodschappen bestelt bij Coop profiteer je van de aanbiedingen die geldig zijn op het moment dat jouw bestelling geleverd wordt of wanneer je jouw order ophaalt.


Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?
Bij klachten kunt u contact opnemen met de Coop-winkel. Zij zullen zorgdragen voor een passende oplossing.


Zijn klantenkaartaanbiedingen ook geldig als ik online bestel?
Ja, klantenkaartaanbiedingen zijn ook online geldig.


Wat moet ik doen als mijn online bestelling niet klopt?
Als je online bestelling niet klopt kan je contact opnemen met jouw Coop-winkel. Zij dragen zorg voor een goede oplossing.


Kan ik kiezen wanneer mijn boodschappen geleverd worden?
Ja, dat kan. Je kunt een keuze maken uit verschillende tijdvensters.


Ik heb een vraag over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?
Neem contact op met de Coop-winkel die jouw bestelling levert.


Moet ik thuis zijn voor de levering van mijn online bestelling? 
Ja, je moet thuis zijn als de boodschappen geleverd worden. Deze moeten namelijk bij levering betaald worden. 


Waar kan ik zien welke producten mijn winkelwagen bevat?
Klik op Winkelwagen om de producten in jouw winkelwagen te bekijken, te wijzigen en / of te verwijderen. 


Hoe plaats ik een bestelling?
Je plaatst een bestelling door de verschillende bestelstappen te doorlopen en een bezorg- of afhaalmoment te selecteren.


Kan mijn bestelling ook elders worden afgeleverd?
Nee, de boodschappen moeten namelijk nog afgerekend worden. Hiervoor moet u deze in ontvangst nemen. 


Levert Coop door heel Nederland?
Het is op steeds meer plaatsen mogelijk om bij Coop boodschappen te bestellen. Bekijk of Coop ook bij jou levert. 


Zijn alle producten uit mijn Coop-winkel ook online verkrijgbaar?
Ja, alle producten die in jouw Coop-winkel staan, zijn ook online bij deze winkel te vinden.


Zijn de producten die ik online bestel wel vers?
Jouw boodschappen worden geleverd door de door jou gekozen Coop-winkel. Deze Coop-winkel krijgt dagelijks verse producten geleverd, zoals melk, brood, vlees en groente. Alle producten hebben bij ontvangst de maximale houdbaarheidsdatum.


Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven via MijnCoop?
Wanneer je inlogt in MijnCoop kun je al je persoonlijke gegevens wijzigen.


 Hoe plaats ik via Mijn bestelgeschiedenis een herhaalbestelling?
Open via Mijn bestelgeschiedenis een oude bestelling en klik onderaan op de button ‘opnieuw bestellen’. Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de check-out, waar je jouw bestelling af kunt ronden.


Hoe kan het dat als ik een herhaalbestelling doe via Mijn Bestelgeschiedenis sommige producten niet in mijn winkelmandje worden geplaatst?
Als een product inmiddels niet meer in het assortiment is of als het product niet door de door jouw gekozen Coop winkel wordt aangeboden, worden deze niet in het winkelmandje geplaatst.


Hoe plaats ik een herhaalbestelling? 
Je plaatst een herhaalbestelling door naar MijnCoop te gaan en daar een van de bestellingen die je in het verleden hebt gedaan te openen. Klik onderaan op de button ‘opnieuw bestellen’. Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de check-out, waar je jouw bestelling af kunt ronden.


Ik heb geen orderbevestiging gekregen
Je kunt een reeds geplaatste bestelling terugvinden onder Mijn Bestelgeschiedenis in MijnCoop.


Ik wil een nieuwe orderbevestiging
Het is niet mogelijk om een nieuwe orderbevestiging te krijgen. Wel is het mogelijk om jouw order in te kijken onder Mijn Bestelgeschiedenis in MijnCoop. Hier kun je tevens een PDF downloaden van elke order.


Kan ik net als op CoopOnline een favorietenlijstje maken/bijhouden?
Het is mogelijk om een favorietenlijstje aan te maken. Rechtsboven vind je de 'Mijn Coop' button, hier kun je doorklikken naar favorietenlijsten. Log vervolgens in en maak je eigen favorietenlijsten aan.


Blijft mijn winkelmandje bewaard?
Ja, dit gebeurt automatisch. Als je een winkelmandje vult en je bestelling nog niet afmaakt, dan blijft dit winkelmandje tot aan 7 dagen bewaard (mits je geen cookies verwijdert in je browser)


Kan ik mijn winkelmandje opslaan of printen?
Ja, dit kan. Als je een bestelling bij ons plaatst ontvang je een orderbevestiging van ons per mail met het overzicht van je order. Vanuit deze mail kun je doorklikken naar MijnCoop om je order te printen. Ook kun je een niet-afgerond winkelmandje printen en opslaan. Hiervoor gebruik je de link “Lijstje afdrukken” onderaan in het winkelmandje. Je kunt het lijstje hiermee direct printen of kiezen om het op te slaan als PDF.


Zijn de prijzen op coop.nl inclusief BTW?
Ja, alle getoonde prijzen op coop.nl zijn inclusief BTW.