Veelgestelde vragen over MijnCoop account


Ik ben mijn MijnCoop wachtwoord vergeten. Wat nu?
Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuw wachtwoord instellen. Klik hiervoor op de inlogpagina op “wachtwoord vergeten”. Je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord.


Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen in MijnCoop?
Wanneer je inlogt in MijnCoop kun je al jouw persoonlijke gegevens wijzigen, waaronder je e-mailadres.


Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven via MijnCoop?
Wanneer je inlogt in MijnCoop kun je al jouw persoonlijke gegevens wijzigen, waaronder je adresgegevens.


Ik heb mij geregistreerd bij MijnCoop, maar ik kan niet inloggen. Wat nu?
Het kan zijn dat je een verkeerde gebruikersnaam of een verkeerd wachtwoord hebt ingevoerd. Probeer het nogmaals. Ben je je wachtwoord vergeten? Stel dan een nieuw wachtwoord in via “wachtwoord vergeten”.


Hoe werkt mijn favorietenlijst?
Met behulp van je persoonlijke favorietenlijst kan je eenvoudig bestellingen plaatsen. Bekijk de instructievideo of lees de handleiding.


Kan ik Mijn bestelgeschiedenis terugvinden in MijnCoop?  
Ja, wanneer je inlogt in MijnCoop kun je elke bestelling terugvinden. Wanneer je een oude bestelling opent, kun je ook heel makkelijk producten opnieuw bestellen.


 Hoe plaats ik een herhaalbestelling?
Je plaatst een herhaalbestelling door naar MijnCoop te gaan en daar een van de bestellingen die je in het verleden hebt gedaan te openen. Klik onderaan op de button ‘opnieuw bestellen’. Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de check-out, waar je jouw bestelling af kunt ronden.


Hoe kan het dat als ik een herhaalbestelling doe via “mijn bestelgeschiedenis” sommige producten niet in mijn winkelmandje worden geplaatst?
Als een product inmiddels niet meer in het assortiment is of als het product niet door de door jouw gekozen Coop winkel wordt aangeboden, worden deze niet in het winkelmandje geplaatst.


Hoe verwijder ik een order uit “mijn bestelgeschiedenis”?
Het is op dit moment niet mogelijk om een order te verwijderen uit jouw bestelgeschiedenis.


Kunnen mijn factuurgegevens toegevoegd worden op de PDF-orderspecificatie?
Dit is niet mogelijk. Het bezorgadres wordt getoond op de PDF met de orderspecificatie.


Kan ik mijn account verwijderen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om je MijnCoop-account te verwijderen. Als je wilt dat alle gegevens verwijderd worden kun je wel een verwijderverzoek onze Functionaris Gegevensbescherming. Dit kan schriftelijk via Coop, t.a.v. Afdeling Privacy, Postbus 87, 6880 AB Velp. Vermeld in je verzoek je naam, adres, woonplaats en eventueel je Coop klantenkaartnummer en/of e-mailadres. Voeg een kopie van een identificatiebewijs toe zodat wij zeker weten dat je verzoek ook daadwerkelijk op jou betrekking heeft. We verzoeken je om op het kopie van je identificatiebewijs je burgerservicenummer en je foto onherkenbaar te maken. Onze reactie wordt dan toegezonden aan het e-mailadres dat je hebt opgegeven in jouw MijnCoop-account, indien van toepassing. Wij zullen zo snel mogelijk, uiterlijk binnen vier weken, op je verzoek reageren. Indien wij besluiten jouw verzoek niet uit te voeren, zullen wij aangeven waarom wij dat niet zullen doen. Je kunt je eigen gegevens ook altijd bekijken en zo nodig wijzigen in jouw eigen MijnCoop-account.