Veelgestelde vragen over boodschappen thuisbezorgen

 

Bezorgt Coop ook boodschappen op mijn adres?
Selecteer in de winkelmand een Coop bij jou in de buurt om te zien of deze winkel ook bij jou bezorgt.


Wat kost het om mijn boodschappen te laten bezorgen?
Het laten bezorgen van boodschappen kost 4,99. Voor bestellingen boven de 70 euro betaal je geen bezorgkosten.


Op welke tijdstippen kan ik mijn boodschappen laten bezorgen?
De bezorgtijdstippen verschillen per winkel. Wanneer je jouw Coop selecteert, zie je op welke tijden deze winkel bezorgt.


Is er een minimum bestelbedrag voor het bezorgen van boodschappen?
Het minimum bestelbedrag bij Coop voor het bezorgen van boodschappen is € 40,-. Dit is exclusief bezorgkosten.


Ik wil graag mijn boodschappen tot in de keuken geleverd hebben. Kan dat?
Vanwege de maatregelen vanuit het RIVM brengen wij de boodschappen tijdelijk tot aan de voordeur i.p.v. tot in de keuken. In geval van hulpbehoevende klanten kan hierin worden afgeweken. Neem hiervoor contact op met de winkel die jouw bestelling bezorgt. Daarnaast vragen we je fysiek contact te vermijden door afstand te bewaren bij het afrekenen aan de deur.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn boodschappen bezorgd worden?
Er wordt bij het bevestigen van de bestelling een duidelijk bezorgblok gekozen. De leverende winkel gaat er vanuit dat hier rekening mee wordt gehouden. Als je toch niet thuis bent op het moment van bezorging dan worden de boodschappen weer mee terug naar de winkel genomen.


Mijn bestelling zou vandaag bezorgd worden, maar de bezorger is nog steeds niet geweest. Wat nu?
Door de vele bestellingen die momenteel bezorgd worden, kan het voorkomen dat bezorgers eerder of later komen dan het afgestemde tijdvak. We doen onze best om jouw bestelling op het door jouw gewenste moment af te leveren.


Ik zie dat een andere winkel mijn bestelling bezorgt. Klopt dit wel?
Tijdens deze drukke periode kan de winkel waar je bestelt afwijken van de winkel die jouw bestelling bezorgt. We werken zoveel mogelijk samen om al je boodschappen bij jou thuis bezorgd te krijgen.


Ik heb artikelen ontvangen die ik niet heb besteld. Wat nu?
Onze medewerkers lopen samen met jou de order door. Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat een alternatief product is gepakt omdat het product dat je wilde bestellen niet op voorraad was. Indien je artikelen ontvangt die je niet besteld hebt, kun je direct contact opnemen met de winkel. Deze zorgt dan voor een passende oplossing.


Wat moet ik doen wanneer ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een product uit mijn online bestelling?
Neem contact op met de winkel waar je jouw bestelling hebt opgehaald. Zij dragen zorg voor een passende oplossing. In de orderbevestigingsmail kun je zien wie jouw bestelling komt bezorgen.

 


Is er een minimum bestelbedrag wanneer ik online boodschappen bestel en kies voor ophalen in de winkel?
Het minimum bestelbedrag voor een ophaalbestelling is € 40,-. Dit is exclusief verzamelkosten.


Waar in de supermarkt moet ik mij melden om mijn boodschappen op te halen?
In de winkel is door middel van borden aangegeven waar je jouw bestelling kunt ophalen.


Worden mijn bestelde boodschappen geleverd uit de winkel of uit een magazijn?
Jouw boodschappen worden geleverd door de door jou gekozen supermarkt.


Zijn mijn bestelde boodschappen wel vers?
Jouw boodschappen worden geleverd door de door jou gekozen supermarkt. Deze winkel krijgt dagelijks verse producten geleverd, zoals melk, brood, vlees en groente. Alle producten hebben bij ontvangst de maximale houdbaarheidsdatum.


Ik heb online boodschappen besteld en gekozen voor ophalen in de winkel. Hoe kan ik betalen?
Je kunt je ophaalbestelling in de winkel betalen. Dit kan zowel contant als door te pinnen.