0
Winkelmand

Veelgestelde vragen over online bestellen

Op deze pagina vind je algemene vragen over online bestellen. Wil je meer weten over een specifiek onderwerp? Gebruik dan onderstaand menu:

 


Waarom kan ik geen bezorg- of ophaalmoment selecteren?


Per bezorgblok zijn er een bepaald aantal plekken beschikbaar. We raden je aan om eerst te kijken of er een bezorg- of ophaalmoment beschikbaar is, voordat je jouw bestelling plaatst. Zo voorkom je teleurstelling. Het kan voorkomen dat de bezorgmomenten al volledig vol zitten op het moment dat u wilt bestellen. Als dat het geval is willen we u vragen een later bezorgmoment te kiezen die wel nog plekken beschikbaar heeft. 


Ik ben iets vergeten! Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?


Helaas is het niet mogelijk om jouw online bestelling na het plaatsen te wijzigen. We zijn hier op de achtergrond echter hard mee bezig en hopen deze functie in de nabije toekomst aan te kunnen bieden aan onze klanten. 


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?

Voor vragen over jouw geplaatste bestelling kun je het beste contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Zij zijn van ma t/m za tussen 9:00 en 18:00 te bereiken op:  085 273 5269


Wanneer komen er weer nieuwe bezorg- of ophaalmomenten beschikbaar?


We raden je aan om de website in de gaten te houden. Er komen dagelijks om 09.00 uur nieuwe bezorgmomenten beschikbaar. Deze zijn zichtbaar in de winkelmand. Ook raden we je aan om eerst te kijken of er een bezorg- of ophaalmoment beschikbaar is, voordat je jouw bestelling plaatst.


Hoe worden mijn boodschappen geleverd?


De boodschappen worden geleverd in statiegeldhoudende kratten. Voor een krat betaal je 4 euro, die je tegen inlevering van de krat weer terugkrijgt. De bezorger neemt de oude kratten mee, of je kunt ze bij de winkel inleveren bij het ophalen van je bestelling. Bij levering weten we hoeveel kratten de bestelling bevat en worden de kratten in rekening gebracht.


Krijg ik een kassabon en/of factuur van mijn bestelling?


Bij de levering van je bestelling ontvang je altijd een kassabon. Zakelijke klanten die op rekening betalen, ontvangen daarnaast ook een wekelijkse factuur.


Moet ik een legitimatiebewijs tonen bij levering wanneer ik alcohol of tabak heb besteld?


Wanneer je jonger bent dan 25 jaar, vragen we bij de levering van alcohol om je legitimatiebewijs. Wanneer je jonger bent dan 18 jaar, zijn we genoodzaakt deze boodschappen mee terug te nemen.


Wat moet ik doen wanneer ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een product?


Neem als je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product contact op met onze klantenservice via: 085 273 5269. Zij bieden je een passende oplossing.


Kan ik bij de levering van mijn boodschappen statiegeldartikelen en lege kratten inleveren?


Bij de levering van jouw boodschappen kun je door Coop geleverde lege bierkratten en lege statiegeldflessen inleveren. Het statiegeldbedrag verrekenen we direct met het orderbedrag.


Worden mijn bestelde boodschappen geleverd uit de winkel of uit een magazijn?


Een groot deel van onze Coop winkels zijn aangesloten bij onze bezorgdienst Telesuper. Zij leveren vanuit ons distibutiecentrum door heel Nederland. Daarnaast zijn er ook nog een aantal winkels die zelf hun levering verzorgen. Bij deze winkels worden de boodschappen vanuit de winkel bezorgd. Waar vandaan de boodschappen geleverd worden is dus afhankelijk van de door jou gekozen supermarkt.


Zijn mijn bestelde boodschappen wel vers?


Jouw boodschappen worden geleverd door de door jou gekozen supermarkt. Deze winkel krijgt dagelijks verse producten geleverd, zoals melk, brood, vlees en groente. Alle producten hebben bij ontvangst de maximale houdbaarheidsdatum.


Mijn bestelling is niet compleet. Hoe komt dat?


Door de drukte kan het voorkomen dat je misgrijpt op bepaalde producten, waardoor je bestelling niet compleet is. We werken hard om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo compleet mogelijk ontvangt. 


Hoe kan het dat het totaalbedrag van mijn boodschappenlijst verschilt van het bedrag dat ik daadwerkelijk moet afrekenen?


Het verschil kan worden veroorzaakt door kleine verschillen in het gewicht van artikelen zoals vlees, groenten en fruit. Ook kunnen prijsverschillen ontstaan als er prijswijzigingen in de winkel plaatsvinden tussen het moment van bestellen en het verzamelen van jouw order. Daarnaast kunnen de kosten van de statiegeldkratten ook voor verschil in bedragen zorgen.


Hoe plaats ik een herhaalbestelling?


Je plaatst een herhaalbestelling door naar je profiel te gaan op www.coop.nl of in de Coop App en daar een van de bestellingen die je in het verleden hebt gedaan te openen. Klik bovenaan op 'voeg toe aan je winkelmand'. De hele bestelling wordt nu automatisch toegevoegd aan de winkelmand. Vervolgens kun je door naar de check-out, waar je jouw bestelling af kunt ronden.


Hoe kan het dat als ik een herhaalbestelling doe via “mijn bestelgeschiedenis” sommige producten niet in mijn winkelmandje worden geplaatst?


Als een product inmiddels niet meer in het assortiment is of als het product niet door de door jouw gekozen Coop winkel wordt aangeboden, worden deze niet in het winkelmandje geplaatst.


Kan ik ook actiezegels sparen wanneer ik online boodschappen bestel?


Indien uw bestelling wordt bezorgd vanuit het distributiecentrum is het helaas nog niet mogelijk om actiezegels geleverd te krijgen bij de bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dit in de toekomst weer aan onze klanten te kunnen leveren. Bij bestellingen die bezorgd worden vanuit de winkels is dit wel mogelijk door dit aan te geven in het opmerkingenveld. Koopzegels worden helaas niet meegeleverd omdat dit een waardeproduct betreft.


Alle genoemde prijzen op de website/in de app zijn inclusief BTW